pa0nhc : De video versie van mijn presentatie "Kleine actief breedbad ontvang raam antenne 15 kHz - 30 MHz" staat op Youtube.

Nico H.C.J. Veth

Hallo allemaal,
omdat voorlopig lezingen geven onmogelijk blijven heb ik een video versie samengesteld.
Vul op Youtune in het zoek venster mij call in “pa0nhc”. Deze lezing staat tussen de andere video’s.

De uitgebreide bouw beschrijving van dit antenne systeem  staat op mijn site : www.pa0nhc .

Alle geadresseerden zijn als BCC opgegeven.

Blijf gezond, Jans en ik doen ook ons best.

73’s, Nico pa0nhc, De Meern.

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Michael.2E0IHW

Vermutlich echt, doch der Link führt ins Nirwana...

De uitgebreide bouw beschrijving van dit antenne systeem  staat op mijn site : www.pa0nhc <http://www.pa0nhc> .
Alle geadresseerden zijn als BCC opgegeven.
Blijf gezond, Jans en ik doen ook ons best.
73’s, Nico pa0nhc, De Meern.

Peter Nolte

In der angegebenen URL fehlt der Landeskenner, vermute mal NL.
Peter, DC6BN

Am 28.03.2020 um 22:21 schrieb Michael.2E0IHW via Groups.Io:

[...]

Siegfried Jackstien

RICHTIG!!

http://www.pa0nhc.nl/

works :-)