Re: pa0nhc : De video versie van mijn presentatie "Kleine actief breedbad ontvang raam antenne 15 kHz - 30 MHz" staat op Youtube.

Siegfried Jackstien

RICHTIG!!

http://www.pa0nhc.nl/

works :-)

dg9bfc sigi

Am 28.03.2020 um 21:44 schrieb Peter Nolte:

In der angegebenen URL fehlt der Landeskenner, vermute mal NL.
Peter, DC6BN

Am 28.03.2020 um 22:21 schrieb Michael.2E0IHW via Groups.Io:
Vermutlich echt, doch der Link führt ins Nirwana...

On 28/03/2020 19:13, Nico H.C.J. Veth wrote:
Hallo allemaal,
omdat voorlopig lezingen geven onmogelijk blijven heb ik een video
versie samengesteld.
Vul op Youtune in het zoek venster mij call in “pa0nhc”. Deze lezing
staat tussen de andere video’s.

De uitgebreide bouw beschrijving van dit antenne systeem  staat op
mijn site : www.pa0nhc <http://www.pa0nhc> .

Alle geadresseerden zijn als BCC opgegeven.

Blijf gezond, Jans en ik doen ook ons best.

73’s, Nico pa0nhc, De Meern.

Join main@SDR-Radio.groups.io to automatically receive all group messages.